رول آپ استند

ساخت وبلاگ

یکی از انواع این استند، رول آپ استند نمایشگاهی است که علاوه بر اینکه دارای صفحه گرافیکی بزرگ می باشد، بسیار سبک و قابل حمل است. این استند برای نمایشگاه ها  پذیرایی کنفرانس ها ایده آل است.

رول آپ رومیزی

این استند رول آپ روی میز قرار می گیرد و در سایز A3 جهت استفاده در نمایندگی ها استفاده می شود.

انواع رول آپ

از انواع دیگر رول آپ استند می توان موارد زیر را نام برد:

رول آپ ساده یکطرفه،رول آپ آویز گردان،رول آپ گردان یکطرفه، رول آپ گردان دو طرفه،رول آپ گردان دو طرفه با هالوژن، رول آپ پایه استیل،رول آپ x1،رول آپ x2، رول آپ چوبی، رول آپ پایه پهن،رول آپ دوطرفه با قابلیت نصب دورو چاپ، رول آپ آویزی گردان،رول آپ گردان زمینی،رول آپ گردان سقفی

رول آپ استند...
ما را در سایت رول آپ استند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مبنا stand02 بازدید : 165 تاريخ : پنجشنبه 17 اسفند 1396 ساعت: 14:15

این استند قابل رول شدن است و همین قابلیت باعث تفاوت آن از دیگر سازه ها شده است. رول آپها معمولا داخل یک قوطی آلومینیومی با یک فنر جمع می شوند و چاپ آنها عموما پلات لمینت ، کنواس یا سینتاتک می باشد. به علت اینکه پلات لمینت خاصیت ضد آب و ضد پارگی دارد طرفداران بیشتری دارد. رول آپ استند قابلیت جمع کردن چاپ درون پایه خود را دارد و مجهز به کیف برزنتی است که درون آن جای می گیرند و باعث می شود به چاپ آسیب وارد نشود .

مشخصات استند رول آپ

سبک

قابل حمل

نصب سریع وآسان

اشغال فضای کم

تغییر عرض تابلوی گرافیگی از ۸۵ تا ۲۴۰

دارای دوتیپ سنگین وسبک

رول آپ استند به دو دسته ثابت و گردان تقسیم می شوند. که دسته دوم برای چرخش مجهز به موتور هستند. هر دو گروه به صورت یکطرفه و دو طرفه موجود می باشند،همچنین مقاومت بسیار بالایی دارند.

رول آپ استند...
ما را در سایت رول آپ استند دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مبنا stand02 بازدید : 197 تاريخ : پنجشنبه 17 اسفند 1396 ساعت: 14:15